четвртак, 23. фебруар 2017.

Recepti sa preporukom



Za danasnji post izdvojila sam tri recepta za topla i mirisna peciva dragih koleginica blogerica, kao preporuku za doručak, koji se prilično odomaćili u našoj kuhinji. Recepte možete pročitati na linkovima ispod naslova, a nadam se da ćemo ovih dana zaokružiti ceo serijal sa još nekim ukusnim receptima.:)

Hleb sa sušenim paradajzom


Ovaj hlepčić interesantnog oblika može biti odlično posluženje u svečanim prilikama ili za opušteni, kasni doručak vikendom kada imamo više vremena za pripremu. Podjednako je ukusan i sa maslinama, pestom, slaninicom (sigurna sam da ćete još nešto fino smisliti:)... sve preporuke!:)



Pull apart hleb sa začinima 
(po Zoricinom receptu)


Ovaj hlepčić je toliko divan i u slatkoj i u slanoj varijanti, možete ga kombinovati sa šunkom, sirom, začinima, isprobajte obavezno i slatku varijantu sa cimetom. Uz šoljicu bele kafe ništa drugo ne treba, tople preporuke!:))


Vulkan pecivo
(po Tanjinom receptu)


Ako još niste pravili ovo pecivo, onda što pre isprobajte ove malene paketiće sa ukusnim nadevom. Mislim da sada nemate dilemu šta napraviti za sutrašnji doručak?:))


6 коментара:

  1. Verujem da nije bilo lako izabrati tri recepta od tolikih divota koje naše blogokoleginice mese. Divan izbor!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa, priznajem da nije bilo lako, izbor je pao na one najcesce pravljene.:))

      Избриши
  2. :-*
    Ja tebi serdaru, ti meni vojvodo - kod mene je nešto tvoje ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Auu Lana, pa ti kao da si sve ovo pecivo prvila za mene. volim ih i moraću da napravim ovo vulkan pecivo, samo kad ću da stignem....Suzicin hleb nisam pravila, ali sam pravila nešto vrlo slično a hleb sa belim lukom mi je jednostavno omiljen i nikad mi ga nije dosta. Od srca ti hvala na ovako lepom postu i preporuci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Zorice, hvala puno tebi na svim divnim receptima, mislim da ce ti se sva peciva dopasti, znam da volis takve receptice, a nama je pull-apart jedan od omiljenijih.:))*

      Избриши