субота, 13. август 2016.

U gostima kod Milice


Ovaj post je trebao da bude objavljen odavno i nadam se da mi Milica, čije smo fantastične recepte isprobavli u okviru blogerske igrice FBI rukavice, neće zameriti zbog toga.:) Milicine blog se zove Na tanjiru i verujem da nema zaljubljenika u kulinarstvo koji ga barem jednom nije posetio, ako ste možda ipak u manjini, odmah to ispravite i zaljubićete se na prvi pogled u divne receptiće i fotografije.:)

Milica voli prirodne ukuse i želi da nam približi zdraviji način kuvanja, njena kuhinja je raznovrsna i obogaćena iskustvima drugih meridijana, sa puno ljubavi pažnje pristupa svakom receptu i otkriva nam nove ukuse i beskrajno inspiriše.:) Za probu sam izabrala sledeće recepte (linkovi u naslovu  vode do originalnog recepta):

Lisnati indijski hleb


Ovi lisnati hlepčići su pobrali sve pohvale i Milici sam beskrajno zahvalna što ih je podelila sa nama.:) Veoma su jednostavni za pripremu i preukusni za grickanje i bez ikakvih drugih dodataka. Sefu su se posebno dopali i posle prvog isprobavanja, pravila sam ih još nekoliko puta.:)


Naravno, neće im nimalo "pokvariti" ukus ako uz njih poslužite ovaj fantastični grčki namaz od patlidžana. S obzirom na to da im je sada sezona, svakako ih isprobajte u ovom Milicinom receptu.:)


 
Skonsi od ražanog brašna


Brzo i ukusno pecivo za doručak, ako do sada još niste isprobali skonse, ne propustite ih u ovoj integralnoj verziji. Fini su i kad se ohlade, a ako slučajno preostanu za sutra samo ih presecite po dužini i malo prepecite u tosteru, dobićete fantastične krekere za grickanje a možete ih iskoristiti i kao podlogu za mini sendviče.:)

Saragli (baklavice)


Sef i komšije su se oduševile ovim mini roll baklavicama, mekane kao duša i sočne baš koliko treba, nestale su u trenu uz kaficu. Tako mi i treba kad sam napravila samo od pola mere, sledeći put odmah dupli sastojci!:))


Čokoladni keks sa lešnicima   &  Domaći čokoladni puding


Ako ste se pitali ima li nešto lepše od čokoladnih keksića, odmah ću vam reći da ima - to su keksići sa čokoladom i pečenim lešnicima!:) Napravite odmah punu meru jer će vrlo brzo nestati sa tanjira, kao i iz vašeg tajnog skrovišta... to su oni domaći "mišići" koji vole noću da ih grickaju uz film, sigurna sam da ih svi imamo.:))

Isprobajte svakako i ovaj fini domaći čokoladni puding i nećete više nikada poželeti da kupite onaj iz kesice.:))

Grčki jogurt sa medom


Najlepše osveženje leti - grčki jogurt sa medom, pa još ako ga malo rashladite i pospete lešnicima ili orasima, možete komotno zamisliti da ste na nekoj peščanoj grčkoj plaži i uživate uz sirtaki i šum talasa... tople preporuke!:))

Draga Milice, neizmerno hvala na svim receptima, zaista smo uživali u svemu... i ako me bar malkice može opravdati, nadam se da za lepe stvari nije nikada kasno.:))

 

15 коментара:

  1. epe si recepte izabrala i baš si ih lepo prezentirala..ovu baklavicu sam propustila, a deluje mi jako lepo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baklavice najtoplije preporucujem za probu, mi cemo ih sigurno ponovo praviti.:)))

      Избриши
  2. Lano, ma kakvo zamjeranje! Pa ne znam ni kako pošteno da se zahvalim na svemu, a ne da se ljutim što u sred ljeta nisi stigla da objaviš post sa još ovakvim utiscima! :) Hvala ti puno puno puno što si našla vremena da sve ovo napraviš, ufotkaš i napišeš i hvala na svim lijepim riječima o mom blogu i receptima. Izgleda da vam se sve dopalo, što me jako raduje, a ovaj indijski hljeb ti izgleda toliko dobro da mi dođe da se sad zaputim u kuhinju! :)
    Divna si stvarno, još jednom ti mnogo hvala! Šaljem ti bezbroj poljubaca i toplih zagrljaja! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Milice, pre svega hvala puno tebi na trudu da svaki receptic detaljno objasnis, bila je milina praviti po tvojim instrukcijama.:)) Hvala na toplim recima, veeeliki pozdrav i puno poljubaca ti leti!:))

      Избриши
  3. Jogurt sa medom servira se samo sa orasima u Grckoj. Ovaj jogurt na slici sigurno nije grcki. ovaj "indijski hleb" vise lici na grcku pitu , bar od one koje si fotografisala davno u post za suvlaki. Ipak nasa je pita deblija a indijski hleb nije tako debeo kao ovo na slici.to je info od prave Grknje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sva lepota kuvanja upravo lezi u raznovrsnosti recepata, zar ne bi bilo dosadno da svi pravimo na isti nacin.:) U svakom slucaju, hvala na info.:))

      Избриши
    2. Da samo tad menja se i naziv jer ispadne nesto drugo. Bar tako je kod nas.

      Избриши
    3. Demi, cemu ovi negativni komentari? Ja sam se upravo vratila iz Grcke, tamo sam jela grcki jogurt sa lesnicima. Grcka je ipak velika zemlja, verovatno se u nekim krajevima jede i sa lesnicima. A o indijskom hlebu i da ne pricam - Indija je toliko velika da imaju sigurno i hleb koji lici na grcku pitu, ili na bosanski somun ili na izraelsku piticu za soarmu. Vazno je da se pravi i da se razmenjuju recipti. Info od pravog Kosmopolite!

      Избриши
    4. Veliki pozdrav dragom kosmpoliti!:)))

      Избриши
  4. Sve sama divota do divote, ne znam što bih prije probala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolje je krenuti od slanisa, a kolacice ostaviti na kraju, pa se vratiti jos koji put po repete.:))

      Избриши
  5. Predobri recepti, a domaći puding me je najviše zainteresovao. Inače, ni ne kupujem puding iz kesice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj svakako, kao neka divna cokoladna krema... volim i puding iz kesice, zgodan je kad bih nesto slatko na brzaka.:)

      Избриши