среда, 11. мај 2016.

Pužići sa spanaćem i sirom (foto priprema)



Za dobro jutro i lep početak dana!:) Recept je iz martovskog izdanja magazina MEZZE, dopunjen detaljnim fotografijama pripreme na blogu, ako želite odšampajte receptić i zasucite odmah rukave.:))

Pužići sa spanaćem i sirom
 
Sastojci: 600 g mekog brašna, 25 g svežeg kvasca, 1 kašičica soli, 2 dl mleka, 2 dl kiselog mleka, 1 dl ulja + 100 g masti za premazivanje, 1 jaje,  susam za posipanje

Fil300 g svežeg sira, 300 g spanaća, 1 kašika milerama, 1 jaje, malo soli

Priprema:

Razmutite kvasac u pola šolje toplog mleka sa kašičicom brašna i šećera. Sačekajte par minuta da se kvasac aktivira.


U dublju posudu stavite prosejano brašno, dodajte so, pripremljeni kvasac, obično i kiselo mleko, ulje. Zamesite glatko testo koje se ne lepi za ruke, po potrebi dodajte još malo brašna ili mleka. Testo  pokrijte i ostavite da odmara dok se ne udvostruči (oko pola sata).


Zatim, testo podelite na 6 delova i oblikujte jufkice.



Dok se testo odmara, pripremite fil: spanać operite i sitno iseckajte. Ulupajte viljuškom jedno jaje, dodajte izmrvljeni sir, seckani spanać, mileram i malo soli po ukusu. 


Svaku lopticu razvijte u krug, premažite rastopljenom mašću i razvucite još malo rukom da što više rastanjite testo.


Na jedan kraj testa stavite 2-3 kašike fila i zamotajte kao rolat.


A nakon toga, rolatić zavijte u obliku puža. Poređajte pužiće na pleh preko papira za pečenje i ostavite još 15 minuta da rastu dok se rerna zagreje.


Pre pečenja, pužiće premažite umućenim jajetom i pospite susamom. Pecite na 200 C oko 30 minuta sve dok pužići ne budu fino rumeni. Poslužite tople pužiće i uživajte u ukusnom pecivu. Prijatno!:)


Napomena: pužiće možete filovati i sa sirom, mlevenim mesom, šunkicom, pečurkama itd.

Jeste li već odštampali receptić, kliknite ovde.:)

32 коментара:

  1. Nismo se spanac i ja ljubili skoro 25 godina. Ali otkrih da mi jako prija u poslednje vreme. Ovo mora da se isproba uskoro :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U tom slucaju drzim fige za sto skoriju probu, nikada nije kasno za nove ukuse.:))

      Избриши
  2. Ah, samo mamiš i mamaiš! Da mi barem možeš dobaciti jedan.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11. мај 2016. 10:29

    Eto ja se više ne plašim kad otvorim neki recept koji mi se dopadne a tamo u receptu, svež kvasac. Najzad sam ga kad sam već bila odustala i smartrala da ga ovde jednostavno nema, sasvim slučajno pronašla. Jeste morala sam da kupim ceo blok od 1 kg za celih 3 NZ$:). Pužići mi se jako dopadaju ,a i način kako si sve lepo objasnila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Znam da je vani tesko nabaviti svezi kvasac i zato bravo za "ciglicu" od 1 kg, bice finog peciva uskoro... drzim ti fige!:))

      Избриши
    2. U doba inflacije u Srbiji, kad je roba povlačena s rafova, kupovalo se "na kilo", kad nadješ uzimaš :) Ništa zato, podeli ga na male komade i zamotaj u plastičnu foliju, pa u zamrzivač :) Ako to već nisi uradila...

      Избриши
  4. Анониман11. мај 2016. 10:29

    Zaboravih d anapišem da mi se svidja kako si se u baneru uprolećila!

    ОдговориИзбриши
  5. Divni su. Svaka čast na detaljnom foto receptu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga Petra, obicno ne pravim tako puno fotkica pripreme, ali steta da se ne iskoriste ovog puta.:)

      Избриши
  6. Prave slasne lutkice, zapazila sam ih i ranije :-)
    Slika ti je baš, baš lepa a muziku nisi menjala davno:-)

    ОдговориИзбриши
  7. Spanac i sir su mi omiljena kombinacija:) Deluju preukusno!

    ОдговориИзбриши
  8. Moje omiljeno punjenje! Pecivo za uživanje. Dočekala me je prelepa fotkica u zaglavlju i zaista mi ozarila jutro. ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Ехаааа, каква прелест и вкусотия!! Може ли да си грабна едничко ей така в движение!!?? :)
    Поздрави и вкусен ден!!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман12. мај 2016. 22:38

    Prelepo, Lana! Sjajno punjenje.

    ОдговориИзбриши
  11. Divni su ti pužići, volim radne slikice, ma sve mi je po volji! ♥
    Naslovna slika bloga ti je baš, baš lepa.. :*

    ОдговориИзбриши
  12. pravila sam juce, apsolutno su fenomenalne! Ostala je jedna danas za dorucak I dalje je meka ko dusa:) Moram da napomenem, da sam koristila tacno vase mere u gram I sve umutila mixerom. hvala za recept

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, hvala puno na isprobanom recepticu i jako me raduje da su utisci tako pozitivni, drago mi je da ste uzivali.:)) Nema na cemu, saljem puuno lepih pozdrava!

      Избриши
  13. Ponoć je, a ja gledam slike i čitam recept :)) Zazubice rastu i kao da kažu "dobaci jedan" :)

    Savršeno, kao i sve na ovom blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))) Aaa, nesto mi je poznato to ponocno citanje receptica, a posle je najblje odmah se spakovati u krpice!:D

      Избриши
  14. Joj, di ćeš bolje? I ja volim kada se opiše postupak rada!

    ОдговориИзбриши