недеља, 13. септембар 2015.

Štapići na ruzmarinu




Dragi moji, verujem da ste se već pitali hoće li biti uskoro neki novi recept na blogu. Evo, konačno posle duuuge pauze nešt hrskavo i mirisno. Recept posvećujem našoj dragoj Snježani sa bloga
Vrtaljica koja, nažalost, nije više sa nama. Uvek pažljiva i draga, tiha i nenametljiva, divna kuvarica, bloger i prijatelj, volela bih da je takvu upamtim jer ona to zaslužuje. Ostaće nam u lepom sećanju, kao i svi njeni recepti koje je tako nesebično delila sa nama.

Neke od isprobanih Snježinih receptića možete pogledati na ovom linku.


Sastojci: 300 g brašna, 15 g svežeg kvasca, 1/2 kašičice soli, 2 kašike ulja, oko 1,5 dl vode, 15-20 grančica ruzmarina, morska so za posipanje

Priprema:

Razmutiti kvasac u pola šolje mlake vode sa kašičicom šećera i brašna. Ostaviti na toplom dok ne ispuni šolju. U dubljoj posudi izmešati brašno, so, dodati pripremljeni kvasac, ulje i sa mlakom vodom zamesiti srednje meko testo koje se ne lepi za ruke. Po potrebi dodati još malkice brašna. Pokriti testo i ostaviti da odmara oko 30 minuta.



Testo podeliti na 15-20 delova i oblikovati štapiće. Svaki namotati spiralno oko grančice ruzmarina i poređati na pleh. Premazati sa malo ulja i posuti krupnom morskom soli. Peći na 200 C oko 20-25 minuta da štapići lepo porumene. Poslužiti ih kao zanimljive grickalice uz šunkicu, sir i belo vino.:)

Napomena: štapić ruzmarina se lako izvuče iz sredine, a listići se sljube sa testom dajući mu jednu finu aromu.:)


Ideja za štapiće je sa Pinteresta, dok je recept klasično testo za hleb ili pizzu, možete ga napraviti i po nekom drugom omiljenom receptu, dodati i malo parmezana ili nekog začinskog bilja po želji.

11 коментара:

  1. Opisala si Snježu baš onako kako sam ju i ja doživjela.
    Štapići su divni i baš je fora ideja to s ružmarinom

    ОдговориИзбриши
  2. Divan gest nekolicine blogerki koje su je poznavale :)
    Stapici su predivni:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi je žao Snježe! Žao mi je što je nisam upoznala kad je dolazila u Beograd, Kad pomislim na njene recept uvek su mi pred očima njene pite od razvlačenih kora, Baš se radovala i uživala dok je to radila.
    Ovi štapići su super, odlična gricka!

    ОдговориИзбриши
  4. Izgubili smo jednog divnog clana nase blogerske zajednice...
    Stapici su prekrasni!

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Mignonne, ovako se jedna dama oprašta od druge...decentno i sa štovanjem...i - hvala na maštovitom receptu.

    ОдговориИзбриши
  6. Dragi moji, hvala puno svima, radovalo bi me da je i nasa draga Snjeska tu sa nama, verujem da nas "cita" sa nekog lepseg mesta.:)

    ОдговориИзбриши