петак, 29. април 2011.

KuVarijacije: Venac od jaja, brokule i sunke




Kao sto znate, svakog meseca imamo nekoliko igrica namenjenih food blogerima, a jedna od njih  je i KuVarijacije u okviru koje svi ucesnici prave jedno jelo na isti nacin i zatim objavljuju radove na svojim blogovima uz zapazanja i primedbe.

Ovog meseca smo kao izabranu temu trebali da pripremimo venac od jaja, brokule i sunke prema Snjezaninom originalnom receptu koji mozete procitati ovde. Mogu vam reci da je izbor bio odlican jer sam ovaj venac pravila za Uskrs i svima se jako dopao.:)) Nisam nesto puno menjala, drzala sam se originalnog receptica, jedino sto nisam uspela da nadjem brokulu, pa sam koristila zelena perca mladog luka kao zamenu i bilo je odlicno!:)

Venac od jaja, brokule i sunke


Sastojci: 500 g lisnatog testa, 5 jaja, vezica mladog luka, par cvetica brokule (prema originalnom recepticu), 100 g seckane sunke, 100 g krem sira, 100 g kackavalja, malo soli i bibera, 1 jaje za premazivanje

Priprema:

Lisnato testo tanko razviti i iseci na 16 trouglova, pa poredjati zrakasto u krug tako da se siri krajevi malkice preklapaju (pogledajte sliku u originalnom receptu).

Na malo ulja proprziti sitno seckani mladi luk, dodati jaja umucena sa krem sirom i napraviti kao mekanu kajganu. Dodati zatim kockice sitno seckane sunke i kackavalja i sve zaciniti po ukusu.

Ovaj fil od jaja i sunke rasporediti preko sireg dela testa, preklopiti uze strane trouglova preko fila i visak podvuci ispod testa. Premazati umucenim jajetom i posuti susamom po zelji. Peci u prethodno agrejanpj rerni na 220 C oko 30-tak minuta.


Utisci: najlepse je posluziti dok je jos toplo, a ako vam kojim slucajem ostane za kasnije, samo ga ponovo malo zagrejte u rerni. Meni su trouglovi od testa bili malo uzi, pa su se zato skupili prilikom pecenja, ali srecom nadev se dobro "drzao" i nije iscurio napolje kao sto sam se brinula.:) Sledeci put cu samo iseci malo sire trouglove i bice bas kako treba... draga Snjezo, recept je za cistu desetku!:)))

17 коментара:

  1. Mmmm, krasna mi je i tvoja izvedba..Sviđa mi se vijenac jako i radit ću sigurno opet, jednostavno a fino za doručak ili finu večericu, iako zašto da ne i za ručak...

    ОдговориИзбриши
  2. Oči mi pasu ove vijence koje danas stavljate po blogovima i sad mi je žao što nisam radila, jednostavno mi je izišao iz plana, ali svakako ću nadoknaditi. Ovo je fantastično, prekrasna je i tvoja izvedba :)

    ОдговориИзбриши
  3. Lana, nism ni sumnjala da ces ti ovo uraditi savrseno:)
    Odlicno si se setila da brokoli zamenis sa mladim lukom, ta varijanta mi se vise svidja.

    ОдговориИзбриши
  4. Pravila sam ovaj venac i svideo mi se, a mislim da bi generalno ova varijanta sa mladim lukom prosla bolje (kod onih sto nisu veliki ljubitelji brokolija). Odlicno odradjeno!

    ОдговориИзбриши
  5. Sto dobro izgeda, svaka cast i prezentacija je posebna. Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično Lana, jako lijepo si napravila ovaj vijenac ! I ja sam jednako kao i ti oduševljena njegovim okusom.

    ОдговориИзбриши
  7. Koja fotka, koji vijenac!!! Odusevljena sam!

    ОдговориИзбриши
  8. Prekrasno si ga napravila,strašno je dekorativan i sigurno preukusan..veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. Divna vijenac ,u tvojoj izvedbi i baš mami.

    ОдговориИзбриши
  10. Prekrasno ti je ispao, stvarno mami na jelo. :)

    ОдговориИзбриши